دستگرد امامزاده
طبیعت دستگرد
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

تنگ صیاد

 دانلود


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت0:10---6 مرداد 1392
شما دستگردیها مگر ... که سایت و وب درست کنید؟

پاسخ:با سلام فکر نکنم چیزشو داشته باشی اسم اصلی خودتو بزنی این چندمین باری هست که این حرف رو تو این وب زدی مراقب خودت باش. دنیا برعکس شده! عیب های خودتون را به ما نچسبانید با تشکر


ساعت15:12---23 آذر 1391
سلام.میخواستم خواهش کنم درمورد خودتون که این سایت رو طراحی کردید چند خط بنویسید چون من اصلا شمارو نمیشناسم از چند نفر هم پرسیدم که اوناهم نمیشناختن ومیخاستم بهتون بگم که سایت رواگر میشه زودتر اپدیت کنید و درمورد وقایع روستا هم بنویسید چون اصلا در مورد حضور مداح بزرگ ایران -حاج مهدی منصوری-وامام جمعه استان در ایام محرم در روستا چیزی نگفتین...............ممنون
پاسخ:با سلام خدمت شما آقا محمد سعی می کنم که از این به بعد زودتر وبلاگ رو آپدیت کنم. من به دلیل این که ساکن دستگرد نیستم پس کمتر از وقایع و خبر های دستگرد امامزاده با خبر می شوم.باید از این بابت ببخشید و همچنین یکی دیگه از دوستان دستگردی که وبلاگ زدن در مورد ایام محرم خبر ها را منتشر می کنند.واسه ی همین سعی کردم که تکرار مکررات نشود و خبرها تکراری نباشد با این حال با کمک شما دوستان و اهالی محترم می تونیم اخبار به روزتری را منتشر کنیم. پس اگر خبر جدید و قابل توجهی در مورد وقایع این روستا داشتید و یا مطالب مفید و جالبی در اختیار دارید(خود دستگرد امامزاده - تنگ صیاد و...) ابتدا در و بلاگ ثبت نام کنید سپس مطالب خود را برای ما ارسال کنید تا ما آن ها را با نام خودتان در و بلاگ دستگرد امامزاده منتشر کنیم. برای آپلود عکس هم می توانید از سایت های تخصصی تو این زمینه مثل http://upcity.ir --- http://8pic.ir و... بهره ببرید. با تشکر


محسن سیاسی دستگردی
ساعت0:14---5 خرداد 1391
باسلام من ساکن تهرانم واصالتا دستگردیم اماهیچوقت دستگرد زندگی نکردم دوست دارم بیشتر درمورد روستا بدونم لطفا عکسای جالب تری روروی نت بگذارید تااستفاده کنیم مرسی از زحما
پاسخ:با سلام خدمت شما,به زودی عکس ها و مطالب جالب در مورد این روستا روی وب قرار خواهد گرفت- با تشکر از شما-یا حق


نويد
ساعت12:48---3 خرداد 1390
عالي بود
پاسخ:مرسی آقا نوید


مصطفی
ساعت16:20---30 آذر 1389
لطفا ازتاریخچه ی کامل دستگرد مطلب بگذار خواهشا من خود اهل دستگرد ولی از تاریخچش چیزی نمیدونم.عکس باحال بگذاراینا چیه ازاین کوه ها که همه جا هست.

صطفی
ساعت16:19---30 آذر 1389
لطفا ازتاریخچه ی کامل دستگرد مطلب بگذار خواهشا من خود اهل دستگرد ولی از تاریخچش چیزی نمیدونم.عکس باحال بگذاراینا چیه ازاین کوه ها که همه جا هست.پاسخ:ما تلاش خود را می کنیم که مطالب بهتری در اختیار شما هم محله ای ها بگذاریم با تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: